Етномузиколог за фахом, народилась та працює у Львові. Досліджує як рідну українську, так і світову традиційну музичну культури, оскільки вважає, що лише в порівнянні одного та другого та міжкультурному діалозі можливо краще пізнати рідну музичну традицію та, одночасно, збагатити новими відомостями про різні музичні світи вітчизняну науку та культуру.
Дисертаційне дослідження Ольги Коломиєць присвячене музичній традиції та виконавцям школи Кірана, що є однією з найдавніших та, водночас, найбільш відомих на сьогодні у професійній традиційній музичній культурі Північної Індії. Це дослідження базується на особисто проведених Ольгою експедиціях у Індії в 2010 році.
Ольга Покиданець (Коломиєць) є членом Міжнародної ради з питань традиційної музики (Intenational Council for Traditional Music) при ЮНЕСКО (з 2007 року) та контактною особою від цієї організації в Україні (з 2012 року). Це дає змогу спілкуватись з етномузикологами з цілого світу і таким чином пізнавати світові музичні традиції та ознайомлювати з ними українську спільноту.
Саме такі контакти уможливили ближче знайомство з португальською музикою фаду, яку виконавиця вперше представляє в Україні. Вирішальне значення як для пізнання, так і для виконання Ольгою Покиданець музики фадумала участь у майстер класах, які проводила одна з кращих нині виконавиць фаду у світі – Наталі Пірес (Nathalie Pires). Ці заняття відбувались в рамках Світової конференції Міжнародної ради з питань традиційної музики (ICTM) та Міжнародного фестивалю SoundShift Festival в м. Сент-Джонс (Ньюфаундленд, Канада) у 2011 році. Основну програму занять складала лісабонська традиція фаду, її основні репертуарні одиниці та способи подачі словесного та музичного текстів.
Репертуар
У репертуарі Ольги Покиданець як традиційні канонічні твори фаду, зокрема Fado Corrido, Ai Mouraria, Fado Menor, так і переспіви сучасних композицій з репертуару носіїв цього стилю.
Для виконавиці спів фаду є важливим аспектом її дослідницької та творчої діяльності, можливістю пізнання особистих емоцій та почувань. Цьому сприяють основні характеристики стилю: "розмова" із слухачем про багатогранність переживання радощів і туги за допомогою вокально-інструментального діалогу. Крім того, фаду як різновид міського фольклору, романсової творчості, заторкує родинні традиції співачки; вона апелює до музичної діяльності своїх родичів: дідуся Миколи Покиданця (співака, музиканта, хормейстера та композитора), його рідної сестри Ольги Покиданець (співачки та акторки театру Й. Стадника), творчість яких не розвинулась в повній мірі через важкі міжвоєнний та воєнний періоди на Західній Україні, а також матері – Лідії Покиданець, якій з вдячністю і присвячує свою творчу діяльність.
Контакт: e-mail: okolom@gmail.com
Співачка працює з фаховими музикантами-інструменталістами Ярославом Гамалем та Павлом Ільницьким, для яких виконання фаду стало новим пізнанням можливостей інструменту та способів його застосування у іноетнічній музичній культурі, нових форм «діалогу» інструмента з голосом, та, в цілому, новим етапом професійного зростання.